För att göra en felanmälan loggar du in via Mina sidor och klickar på felanmälan därefter klickar du dig vidare. De felanmälningar du gjort kommer du att kunna följa status på via Mina sidor. Du kan även felanmäla saker som inte är i din lägenhet. Vi har olika prioritet på felanmälningarna som du kan se nedan. Många fel kan du dock åtgärda själv, nedan kan du se de vanligaste felen och hur du åtgärdar dem.
Åtgärdas inom 24 timmar från att ärendet har rapporterats. Det är åtgärder som behöver göras för att säkerställa hälsa och säkerhet eller för att förhindra skador på byggnaden. Till exempel vattenskada och totalstopp i avlopp.
Åtgärdas inom fem arbetsdagar från att det anmälts. Detta är åtgärder som väsentligt påverkar komfort och bekvämlighet hos de boende.
Åtgärdas inom 28 dagar från att de rapporterats. Detta är åtgärder som inte passar in i någon av de övre kategorierna.